Book lokaler

HALLER & KLUBHUSE

Kontakt

Casper Due Fogt

Administrativ medarbejder

Tlf. 76 29 23 05

E-mail: cdf@horsens.dk

Hanne Skallebæk

Administrativ medarbejder

Tlf. 76 29 23 14

E-mail: haska@horsens.dk

Henrik Koch

Fritidskonsulent

Tlf. 76 29 23 18

E-mail: hkra@horsens.dk

 

<<- Tilbage til foreningslisten

DDS Dagnæs-Tyrsted Spejderne

Kontakt oplysninger

DDS Dagnæs-Tyrsted Spejderne

Nordrevej 14

8700  Horsens

CVR: 30306201

 

Kontaktpersoner

 

Beskrivelse

 

 

Dagnæs-Tyrsted Spejderne er en aktiv spejdergruppe under Det Danske Spejderkorps (DDS). Gruppen blev oprettet i 1983 og har siden holdt til i Tyrsted Gamle Skole. Her er vi ca. 80 spejdere fra 0. klasse og op. Ledergruppen består af frivillige spejderledere med mange forskellige kompetencer. Hvis du har lyst til at komme med eller bare vil vide mere om os, så gå ind på vores hjemmeside og se mere om os: www.dagnaestyrstedspejderne.dk.

Vi holder gruppemøde hver onsdag kl. 18.30-20.00 i Spejderhuset, på Nordrevej 14, Horsens.

Gruppen består af fem grene: Micro (0.-1. kl.), Mini (2.-3. kl.), Junior (4.-6. kl.), Trop (7.-9. kl.) og Senior (efter folkeskolen).

Det er aldrig for sent at starte som spejder, og du er velkommen til at besøge os, når du har lyst.

Kontingentet er kr. 800 halvårligt og det inkluderer en julelejr, en forårslejr samt øvrige lejre eller med en begrænset deltager betaling. Vi forsøger at holde kontingentet så lavt som muligt, for at flest muligt skal have mulighed for at gå til spejder. Vi sælger lodsedler, søger fonde og holder årligt juletræssalg for at tjene penge til spejderarbejdet. Kontingentet inkluderer ikke hele betalingen til Spejdernes Lejr, som er tilbagevendende hver 5. år. Her laver gruppen forskellige arrangementer for at holde deltagerbetalingen nede. Næste gang Spejdernes Lejr finder sted er i 2022, se mere om den sidst afholdte her: www.spejderneslejr.dk. Her var ca. 40.000 spejderne fra ind og udland samlet og en af grupperne var Dagnæs-Tyrsted spejderne.

 

 

 

Kort

 

 

Foreningens tilskudsregnskab

Horsens Kommune offentliggør tilskudsregnskab for foreningen, hvis den modtager kommunale tilskud. (jf. Folkeoplysningsloven § 29). Foreninger, som kun låner lokaler, men ikke modtager tilskud. har ikke et tilskudsregnskab (tal = 0).

Tilskudsregnskabet omfatter ikke hele foreningens regnskab, men alene de poster der hidrører til det kommunale tilskud.

Regnskabsperiode:

01-01-2018

til

31-12-2018

Tilskudsknyttede udgifter:

Aktivitetsudgifter

117185,4

Lokaleudgifter 

9382

Kursus/ledertræningsudgifter

0

Tilskudsknyttede udgifter i alt

Udgifter i alt

Tilskudsknyttede indtægter:

Kontingenter

88031,25

Anden deltager betaling

9338,75

Deltagerbetaling i alt

SUM AF OVERSTÅENDE

Kommunale tilskud

46552,67

Tilskudsknyttede indtægter i alt

indtægter ialt

Foreningen låner kommunale lokaler:

Ja

 

ÅBNINGS OG TELEFONTIDER

Mandag - onsdag kl. 10.00 - 15.00

Torsdag kl. 10.00 - 17.00

Fredag kl. 10.00 - 13.00

Øvrige åbningstider

HORSENS KOMMUNE

Rådhustorvet 4

8700 Horsens

Tlf. 76 29 29 29

horsens.kommune@horsens.dk

CVR. 29 18 98 89