Book lokaler

HALLER & KLUBHUSE

Kontakt

Casper Due Fogt

Administrativ medarbejder

Tlf. 76 29 23 05

E-mail: cdf@horsens.dk

Hanne Skallebæk

Administrativ medarbejder

Tlf. 76 29 23 14

E-mail: haska@horsens.dk

Henrik Koch

Fritidskonsulent

Tlf. 76 29 23 18

E-mail: hkra@horsens.dk

 

<<- Tilbage til foreningslisten

KFUM Spejderne Bankager Gruppe

Kontakt oplysninger

KFUM Spejderne Bankager Gruppe

Ternevej 85

8700  Horsens

CVR: 29684731

 

Kontaktpersoner

 

Beskrivelse

 

Spejderaktiviteter, hvor vi lærer at respektere hinanden uanset alder. Vi lærer at udvikle os selv og sætte grænser. Tror på os selv og skaber selvtillid.  Jeg VIL, Jeg KAN og Jeg GØR det. Vi ligger et rigtig naturrigt sted i Sydbyen, hvor vi har spejderhytter, Klatrepæle, Bålsted. Vi har rammerne til et rigtigt friluftsliv med masser af oplevelser og socialt samvær. KFUM Spejderne Bankager Gruppe er meget bevidste om Horsens By som kultur- og oplevelsesby, hvilket betyder, at vi støtter meget op om byens aktiviteter og deltager i flere arrangementer i løbet af et år. Vi har som forening hjulpet Horsens Kommune i forbindelse med afholdelse af større kulturelle arrangementer i byen. Den største begivenhed, som vi årligt deltager i er Europæisk Middelalder Festival, hvor vi selv møder op med en bod, der fylder omkring 500 m2. En stor oplevelse for BankagerSpejderne, hvor mange spejdere, forældre, familie og venner af Bankager Gruppen giver en hjælpende hånd før, under og efter afholdelsen af Middelalder Festivalen. Det giver ofte en god skilling til gruppen, der gør det muligt for endnu flere aktiviteteter i det daglige spejderliv. Det resulterer bl.a. også i, at Gruppen næsten hvert andet år kan give de lidt ældre spejdere mulighed for en udenlandstur. 

 

 

Kort

 

 

Foreningens tilskudsregnskab

Horsens Kommune offentliggør tilskudsregnskab for foreningen, hvis den modtager kommunale tilskud. (jf. Folkeoplysningsloven § 29). Foreninger, som kun låner lokaler, men ikke modtager tilskud. har ikke et tilskudsregnskab (tal = 0).

Tilskudsregnskabet omfatter ikke hele foreningens regnskab, men alene de poster der hidrører til det kommunale tilskud.

Regnskabsperiode:

01-01-2017

til

31-12-2017

Tilskudsknyttede udgifter:

Aktivitetsudgifter

227798

Lokaleudgifter netto

Kursus/ledertræningsudgifter

10754

Tilskudsknyttede udgifter i alt

Udgifter i alt

Tilskudsknyttede indtægter:

Kontingenter

Anden deltager betaling

53000

Deltagerbetaling i alt

SUM AF OVERSTÅENDE

Kommunale tilskud

80226

Tilskudsknyttede indtægter i alt

indtægter ialt

Foreningen låner kommunale lokaler:

Nej

 

ÅBNINGS OG TELEFONTIDER

Mandag - onsdag kl. 10.00 - 15.00

Torsdag kl. 10.00 - 17.00

Fredag kl. 10.00 - 13.00

Øvrige åbningstider

HORSENS KOMMUNE

Rådhustorvet 4

8700 Horsens

Tlf. 76 29 29 29

horsens.kommune@horsens.dk

CVR. 29 18 98 89